Berita-intranetBerita-portal

PUSAT PANGGILAN SETEMPAT SYARIKAT AIR MELAKA BERHAD 15800

Makluman Semua Pelanggan Syarikat Air Melaka Berhad,

Nombor bagi PUSAT PANGGILAN SETEMPAT SYARIKAT AIR MELAKA BERHAD 15800

dapat dihubungi menggunakan semua talian telekomunikasi di serata Malaysia

 kadar panggilan sama ada melalui talian tetap ataupun talian mudah alih akan dikenakan mengikut kadar yang ditetapkan oleh syarikat telekomunikasi di Malaysia.

Namun demikian, buat masa kini talian infoline Pusat Khidmat Pelanggan 15800 hanya dapat dihubungi oleh beberapa pengguna telco seperti U-Mobile dan TIME dotcom sahaja. Pihak kami dalam usaha untuk mengatasi masalah tersebut.

Walaubagaimanapun, talian infoline 1800-88-5800 masih boleh digunakan sementara masalah tersebut di atasi. Pengguna juga boleh menggunakan saluran alternatif lain seperti SMS dan Whatsapp di talian 013-751 5800 atau klikhttps://kliksini.my/PKPSAMB. Terima kasih dan mohon maaf atas kesulitan.